Kwiecień kołuje mi w głowie…*

(…)Przyglądam się byle czemu
Z radością niewysłowioną,
Dziękuję słońcu ciepłemu
I wiewom, co wonnie wioną.

Kiwa się głowa szczęśliwa,
O goździk nosem potrąca
I mucha wiosny zażywa
Beztroska, promieniejąca…

Kwiecień kołuje mi w głowie,
Świat ze mną kołuje cały!
Idź, palnij za moje zdrowie
Kielich siarczystej gorzały!

 

 

Nic lepszego nad Tuwima wiosną! Czy macie na ten czas ciekawsze wersy?

Wiosenna edycja BAFAB już prawie za nami. Jeszcze tylko ogłoszenie zwycięzców. Oto i oni.

„Miasto i psy” M.V. Llosy trafia do:

 

„Kiedy Salazar spał” D. Amarala powędruje do:

 

Ultramaryna i Dorizzz, serdecznie gratuluję i proszę o kontakt. Wszystkim dziękuję za udział w zabawie. I zapraszam na kolejne losowania, bowiem takowe będą, choć kiedy – jeszcze nie wiem :)

 

 

* Julian Tuwim, Kwiecień

4 thoughts on “Kwiecień kołuje mi w głowie…*

  1. Gratuluję zwyciężczyniom:).
    Wersów ulubionych brak, bo niestety jestem mało poetycka, ale z tym kielichem siarczystej gorzały to niezły pomysł:). Tylko nie teraz, bo o poranku by mnie zabił chyba:).

Skomentuj

