Jane Austen oddam, tylko w dobre ręce!

Tak mi dobrze ostatnimi czasy klasyka powieści smakuje, że z przyjemnością podzielę się tym przysmakiem z innymi. Tym razem jednak nie myślę o wrażeniach z lektury, ale o samej książce. Okazało się, że egzemplarz „Dumy i uprzedzenia” Jane Austen mam w dwóch egzemplarzach, a jeden mi w zupełności wystarczy do szczęścia. Ale może ktoś z Was jeszcze nie posiada tej książki i sprawi mu radość historia Elizabeth Bennet i pana Darcy’ego na półce domowej biblioteczki? Austen to wymarzona jesienna lektura przecież.

Jest to wydanie z 1994 roku w przekładzie Anny Przedpełskiej-Trzeciakowskiej, zatem klasyka w klasycznym już tłumaczeniu. Stan książki wewnątrz jest idealny niemal, tylko okładka nosi ślady upływu czasu. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie :)

Proszę zatem o zgłaszanie się w komentarzach do tej notki wszystkich  chętnych, do niedzieli (19 września) do godziny 17. Zgodnie ze zwyczajem, w razie zainteresowania większej liczby osób książką, nastąpi losowanie.

12 thoughts on “Jane Austen oddam, tylko w dobre ręce!

  1. Och! Z przyjemnością przygarnę „Dumę i uprzedzenie”!
    Tym bardziej, iż nie mam na swej półce jeszcze nic Jane Austin, a bardzo chciałabym mieć :)

    Pozdrawiam :)

  2. Również z chęcią bym przygarnęła książkę Jane Austen. Przeczytałam książkę „Emma” tej autorki i bardzo mi się podobało. Teoretycznie udało mi się dorwać „Dumę i uprzedzenie” w bibliotece ale to nie to samo co posiadać w swojej biblioteczce.

Skomentuj

